Propriul site web al dumneavoastră este o platformă ideală pentru dezvoltarea afacerilor pe Internet. Însă o resursă „moartă” – fără multe vizite – nu va aduce niciun beneficiu. Totuși, promovarea profesională SEO necesită investiții financiare considerabile. Dacă sunteți un tânăr antreprenor și nu aveți oportunități mari, merită să începeți cu promovarea site-ului pentru începători.
Sortarea site-urilor online în rezultatele căutării se numesc ierarhizare. Dacă sunteți interesat de promovarea unui site de la zero pe cont propriu, în primul rând, ar trebui să știți ce factori afectează poziția site-ului în motoarele de căutare. Sunt sute dintre ele. Cele mai importante:
Backlink-urile reprezintă cel mai important factor de clasare. Aceștia vorbesc despre autoritatea resursei și, de asemenea, creșterea traficului.
Există, de asemenea, factori de domeniu. Site-urile „nou-născute” vor trebui să petreacă mai mult timp pentru a ajunge în TOP. Numele de domeniu contează și el. Este mai bine dacă titlul conține un cuvânt-cheie care să reflecte esența site-ului web. Istoria resursei va afecta, de asemenea. Dacă odată a căzut sub filtrele unui motor de căutare, poate fi dificil să-i restabiliți reputația.
Munca independentă în promovarea site-ului web este un proces lung și solicitant. Va trebui să studiați o cantitate impresionantă de informații. Este de remarcat aspectele pozitive ale promovării SEO fără implicarea specialiștilor:
Cu toate acestea, există și dezavantaje:
Va fi necesară configurarea sistemelor de analiză - instalarea programele de calculator corespunzătoare pe site. Apoi - începeți indexarea paginilor în motoarele de căutare și lucrați din greu la partea tehnică. După aceea - pentru a rezolva problemele de optimizare internă. Această parte este una dintre cele mai intensive în muncă. După - alegeți cuvinte-cheie și alcătuiți un nucleu semantic. Este mai bine să colectați cuvinte-cheie din diverse surse, acest lucru va aduce un efect mai mare. Utilizați sfaturile Google și Yandex. Trebuie să reîmprospătați nucleul semantic cel puțin o dată pe an. În caz contrar, își va pierde relevanța. Unul dintre pași este gruparea. Acestea sunt acțiuni de distribuire a cuvintelor-cheie în grupuri. Fiecare dintre ele va fi promovat pe propria pagină. În plus, trebuie să împărțiți interogările de căutare în informaționale și comerciale.
Există, de asemenea, optimizare externă. Aceasta sunt:
Dacă sunteți interesat de unde să începeți auto-promovarea site-ului de înaltă calitate, veți înțelege cu siguranță prin studiu elementelor de bază ale SEO. Dedicarea și perseverența vă vor ajuta să vă promovați site-ul web, să vă poziționați în TOP rezultatelor căutării, să câștigați popularitate și să creșteți veniturile.
Moldova, Chisinau, str. Tighina 12/2